top of page
פוסטים נבחרים

אם רוצים הכל אפשרי


למה כל כך חשוב למצוא את הרצון שלנו?

הרבה פעמים אני שומעת אנשים שאומרים לי "למה בכלל חשוב לי לדעת מה אני רוצה", "ממילא אני לא יכול לקבל את מה שאני רוצה", "זה לא אפשרי עבורי, לפחות לא כרגע" "אין לי את הזמן, הכסף וכו'.

מכירים את המשפט "אין דבר העומד בפני הרצון"? הרצון הוא בעצם מנוע המוטיבציה שלנו, הסטרטר. על מנת שנוכל לכוון את עצמנו למימוש הרצון, חשוב שקודם כל נדע מהו, שנמצא אותו בתוכנו וזה דורש העמקה פנימה והתבוננות.

המכשול הכי גדול שלנו הינו הפחד, כי הוא זה שמונע מאתנו בכלל לשאול את השאלה. אנחנו מספרים לעצמינו סיפור שלא נוכל לממש את הרצון שלנו ולכן לא טורחים לשאול ולחקור את הענין.

חשוב לי לומר לכם, שהמגבלה הכי גדולה שלנו בחיינו היא אנחנו עצמינו!

הרבה פעמים אנחנו חיים בתחושה שמשהו לא אפשרי לנו מבלי שבכלל ניסינו לבדוק אותו. אולי אמרו לנו את זה שהיינו ילדים, או ניסינו לעשות משהו אחד ולא הצלחנו אז החלטנו שגם דברים אחרים לא אפשריים עבורנו, או שאנחנו לא מודעים שאנחנו לומדים מהנסיון, מהטעויות שלנו ומתפתחים. כך שהרבה מאתנו עוצרים את עצמנו לפני שבכלל עלינו על הגשר. הפחד לעתים הוא כה גדול שהוא משתק אותנו, ואז צצים כל התירוצים והרציונליזציות למינהם ונתקעים במקום.

השיר "כל העולם כולו גשר צר מאד", אני לקחתי משם את המשפט "והעיקר, לא לפחד, לא לפחד כלל" כי אם לא ננסה לא נדע ולא נצליח לצאת מתוך אותם המגבלות שהצבנו לעצמנו, חלקם כבר מיום היוולדנו.

אני רוצה להזמין אתכם לעשות קפיצת מדרגה קטנה ולהעז, תקחו דף ועט, ותרשמו בכותרת מה אני רוצה? תחשבו על 3 דברים שהייתם רוצים שיקרו לכם בשנה הקרובה ופשוט תרשמו אותם. גם אם יעלו כל הקולות הטורדניים שיעצרו אתכם מלחלום בגדול ולפנטז, תגידו להם לשבת עוד רגע בצד בסבלנות ותאפשרו לתודעה שלכם להתכוונן לחזון הגבוה שלכם, לראות מה אתם רוצים עבור עצמכם אם לא היתה מגבלה.

לאחר שתרשמו את הדברים, תעצרו רגע ותבדקו איך התחושה שלכם, מה אתם חשים ומרגישים אחרי שהעליתם על הנייר את הרצונות שלכם... מה זה עשה לכם?

זהו, עכשיו זה תלוי רק בכם, מה לעשות עם הנייר הזה!

אני מאמינה ביכולות שלכם לסלול לעצמכם דרך לעבר הרצונות שלכם בצורה אחראית, מודעת ומדויקת. עכשיו גם אתם צריכים להאמין בעצמכם (-:

אל תוותרו על הרצונות שלכם! להיפך, תסמכו עליהם, תנו להם להוביל אתכם קדימה!

שבוע נפלא ורגוע

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page