top of page
פוסטים נבחרים

עצירה היא הדרך המהירה ביותר לתוצאות יוצאות דופן!


תמיד שואלים אותי אז מה זה אימון, מה ההבדל בין אימון לטיפולים אחרים, מה אני מקבל פה?

התשובה שאני תמיד עונה, לאחר שהתנסיתי בעצמי בכל מיני טיפולים לאורך השנים עד שהחלטתי ללכת ללמוד אימון, זה שבאימון מקבלים כלים שעוזרים לנו להוציא את היכולות שכבר מצויות בתוכנו אבל שכחנו מהם/הרדמנו אותם/הדחקנו אותם והרצון שלנו כנראה החליט שהגיע הזמן לעשות את קפיצת המדרגה הבאה שלנו.

באימון אני מלווה אנשים להסתכל פנימה, להתקרב לעצמם ובודקת יחד איתם מה הם כרגע באמת רוצים (ולא רק אומרים שהם רוצים) ומה הפחד שמונע מהם לממש את הרצון. ברגע שמגלים את הרצון האמיתי, יש אפשרות לסלול דרך חדשה שתביא אותם, בקצב הנכון ותוך כדי לקיחת אחריות, למימוש והגשמת הרצון בצורה ברורה, מדויקת ונינוחה.

היופי הוא שברגע שבאמת מבינים מה אנחנו רוצים, הכל פתאום נראה לנו אפשרי, מאחר ו"אין דבר העומד בפני הרצון" אם הרצון הוא אותנטי ונקי, מוצאים את הדרך לממש אותו.

אחד הכלים הכי חשובים שאני מלמדת את המתאמנים שלי זה לעצור! ללמוד לשהות, לנשום לפני כל צומת החלטה. במקום להגיב מהאוטומטים שלנו, מההרגלים והדפוסים, היכולת שלנו ברגע הזה לעצור, לקחת נשימה ולבחור מחדש איך אנחנו באמת רוצים להתנהל באותה סיטואציה מאפשרת לנו לפרוץ את התקיעות שלנו ולהגיע לתוצאות יוצאות דופן.

כמה פעמים שמעתם את המשפט איך הייתי רוצה לעשות... הלוואי ויכלתי... אם הייתי יכול הייתי עושה...?

כמה מתוך אלה שאומרים את המשפטים האלה באמת עוצרים ושואלים את עצמם מה אני יכול לעשות עבור עצמי על מנת שזה יתממש, היום, מחר, בעוד חודש, בעוד שנה בעוד 5 שנים...איך לכוון את עצמי לעבר המטרה?

מה שרובנו עושים זה ממשיכים הלאה, נשארים עם הפנטזיה הבלתי מושגת הזאת ותחושת הפספוס וההחמצה וכך חיים את חיינו. גיליתי שברגע שעוצרים ובאמת חוקרים את הרצונות שלנו מבינים שחלק מהרצונות הולכים איתנו שנים אחורה והיום כבר לא בהכרח מתאימים לנו, פשוט אף פעם לא עצרנו לבדוק את זה, וחלק מהם עדיין חשובים לנו ואם נעצור ונחליט שזה מה שאנחנו באמת רוצים אז אפשר גם למצוא את הדרך לממש את הרצון בצורה הרבה יותר פשוטה ממה שנראה לנו במחשבות.

תמיד מדהים אותי לגלות שבעצם יש לנו הכל, את כל הכלים שיאפשרו לנו לחיות חיים טובים!

אז למה אנחנו לא תמיד משתמשים בהם?

הרבה מאתנו לא מכירים את הכלים ולא זוכרים בכלל שיש לנו אותם, שנים על גבי שנים לא השתמשנו בהם ובסוף התחלנו להגיד לעצמנו שאין לנו אותם. אבל האמת היא שזה כמו שרירים רדומים, אם נתחיל לאמן אותם, לאט לאט, בקצב שמתאים לכל אחד, מבלי למתוח אותם יתר על המידה, הם יחזרו לפעולה מלאה ויעזרו לנו לחיות את חיינו בצורה חופשית ומלאה.

התפקיד שלי הוא להאיר לכם את הדרך, להעיר לכם חזרה את כל אותם השרירים, להראות לכם שיש לכם את כל הכלים ועכשיו רק נותר ללמוד להשתמש בהם.

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page