top of page
פוסטים נבחרים

איך יוצאים מהחגים בשלום

אני רוצה לשתף אתכם שאני מגלה יותר ויותר כמה תקופת החגים מסמלת עבור כל אחד מאתנו משהו אחר, תלוי כמובן בתקופה, בסטטוס ובהלך הרוח שאנחנו נמצאים בו. רבים מאתנו נכנסים לאיזו שמחה והתרגשות לקראת ההכנות של החגים, מודים על ההזדמנות למפגשים משפחתיים והכנת מטעמים מיוחדים שלא עושים אותם ביום יום. חלקנו נכנסים דוקא בתקופה זו לסוג של עצב, חשבון נפש, בדידות וירידת אנרגיות, סוג של בלבול עקב יציאה כל כך ארוכה מהשגרה ומהמסגרת אליה אנו רגילים.

אני רוצה לומר לכם שלא משנה איך נכנסתם לתקופת החגים, אני רוצה לאפשר לכם כרגע לבחור איך לצאת ממנה.

תחשבו רגע מה אתם רוצים לקחת איתכם לשנה החדשה וממה אתם רוצים להיפרד ולהשיל מעליכם.

עכשיו קחו דף נייר ועט, כן עכשיו! אל תדאגו אני מחכה לכם רגע (-:

רשמו לעצמכם למעלה בדף את התאריך של היום ואת הכותרת: מה אני מאחל לעצמי שיקרה בשנה הקרובה.

עכשיו חשבו רגע באיזו אנרגיה אתם רוצים להתחיל את השנה הזאת, ותרגישו את זה בגוף, תנו לתחושה הזאת למלא אתכם. וכתבו - מה חשוב לכם שיקרה השנה, בחרו מטרה אחת מהותית ומשמעותית בכל תחום - האישי, המקצועי, הזוגי, עסקי, תחביבים... רשמו בכל תחום איך אתם רואים את עצמכם משיגים את המטרה הזאת, אבני הדרך, צעדים לקראת ההגשמה.

קפלו את הנייר, שימו אותו במגירה של השידה שלכם ליד המיטה ותעשו לכם תזכורת ביומן במחשב, בנייד, ביומן האישי שלכם שנמצא איתכם תמיד בתיק או כל מקום אחד שיזכיר לכם לעוד שנה מהיום, על מנת שתפתחו את הפתק ותוכלו לקרא ולראות מה אכן התגשם בשנה הזאת. זה יעזור לכם להתכוונן.

אתם מוזמנים לעשות זאת יחד עם אדם נוסף: זה יכול להיות בן/בת זוג, חבר/ה, שותפ/ה, הורה, ילד, הכתיבה נותנת תוקף יותר משמעותי למעשה ומאפשרת סוג של טקסיות וריגוש שיכול להניע אתכם לפעולה לקראת השנה החדשה ולתת לה משמעות אחרת חדשה ממה שהיתם רגילים.

מוזמנים לספר לי איך זה הרגיש לכם לקחת רגע בחיים, לעצור ולחשוב קדימה, לכוון את עצמכם לחזון הגבוה שלכם, לדייק את הרצונות שלכם ולכתוב אותם.

חג שמח וסופ"ש נפלא לכולם!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page