top of page
פוסטים נבחרים

איך נהפוך למאושרים יותר?


מי רוצה לקבל את שיקוי הקסמים שיהפוך אותנו לשמחים ומאושרים יותר?

לי יש את השיקוי, והוא אפילו בחינם (-:

רוצים לטעום?

כמה מאתנו לא משקיעים מספיק את זמננו והאנרגיה שלנו בדברים שחשובים לנו באמת?

ספורט, ספרים, טיולי טבע, לשמוע מוזיקה, ללכת להצגות, לקונצרט, לסרט או אפילו סתם לשבת עם בן/בת הזוג שלנו בבית לערב יין ושיחה טובה.

מי מכם אומר לעצמו שאין לו מספיק זמן, אנרגיה, כסף? כולנו

תירוצים תירוצים תירוצים!

אחד הדברים הנפוצים ביותר בטבע האנושי הוא לשים את האשמה על משהו חיצוני (-:

אין לי זמן בגלל הילדים, הבעל שלי לא מפרגן לי, אין לי עם מי ללכת, אני מותש ועוד.

על מנת שנוכל למצוא מקורות אנרגיה שיעזרו לנו לשמר את השמחה והאושר בחיינו ולהתמלא חזרה מאותם שכונות יקרות שלנו שאנחנו אוהבים לטפח ונהנים מהם כל כך, אנחנו חייבים להקדיש להם זמן ותשומת לב. ככל שנדחק אותם לתחתית הרשימה שלנו ככה תהיה לנו פחות אנרגיה לעצמנו ולאחרים ונשמר את העיייפות וחוסר האנרגיה שלנו כמו מעגל קסמים.

לדוגמא, מכירים את זה שיש לנו ימים מטורפים שמלאים באתגרים ועומסים גדולים ויחד עם זאת עדיין מאפשרים לנו לחזור הביתה מסופקים, עירניים ומרוצים?

ימים שסגרנו עסקה מוצלחת בעבודה שעבדנו עליה במשך שבועות רצופים, ימים שבהם האנרגיה בבית עם המשפחה היא כל כך שמחה וכיפית שלא אכפת לנו כמה אנחנו עייפים כי כיף לנו כאן ברגע הזה, ימים שבהם קבענו לנו מראש דייט עם חברים, ולמרות שלא היה לנו כח לצאת, בדרך הביתה אנחנו מחייכים לעצמנו מרוצים במראה, שתויים במקצת ואומרים איזה כיף שלא וויתרנו לעצמנו, כי הכי קל לחזור כל יום הביתה ולהכנס למיטה גמורים ועייפים.

אז הטיפ שלי אליכם לשבוע הקרוב,

תקבעו לכם שני דייטים; עם עצמכם, עם הספורט, בן זוג, חבר, ספר ורשמו אותם מראש ביומן על מנת שלא תוכלו לבטלם. גם אם אתם הולכים לעשות ספורט תקבעו עם חבר/ה שיצטרפו אליכם על מנת שלא תוותרו לעצמכם ברגע האחרון ופשוט תעשו את זה.

לנו יש בייביסיטר קבוע פעם בשבוע. יום שאני ובן זוגי מקדישים לעצמנו; יכול להיות להליכה, למסעדה, לשוחח על מה עבר עלינו השבוע כי לא הספקנו לשבת כמו שצריך, ללבן עניינים לא פתורים. דייט שקבוע לשנינו ביומן ובייביסיטר קבועה שמגיעה כל שבוע.

תתחילו לקבוע לכם משהו שעושה לכם טוב, ממלא אתכם באנרגיות. זה יכול להיות מוקדם בבוקר או מאוחר בערב, פשוט תשקיעו זמן בעצמכם על מנת שתוכלו להתמלא חזרה ולהשאר מסופקים ומאושרים. זה יאפשר לכם להיות מודל לחיקוי עבור הילדים שלכם והסביבה הקרובה שחשוב להשקיע במה שעושה לנו טוב ולמצוא לזה את הזמן.

תנסו את זה ותופתעו לראות כמה זה קל אחרי הפעם הראשונה (-:

שירלי כנעני

מאמנת אישית, זוגית ועסקית

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page