top of page
פוסטים נבחרים

איך להתאהב מחדש בזוגיות שלכם


גם אתם מרגישים שהזוגיות שלכם נכנסה למסלול ללא מוצא? אל תתיאשו!

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להעלות את הזוגיות על מסלול חדש:

1. הצהרת כוונות - קחו את בן/בת הזוג שלכם ותחליטו יחד שהגיע הזמן להשקיע בזוגיות שלכם. הכי קל לנו לדחוק את הזוגיות הצידה ולשים אותה בתחתית הרשימה, בעיקר מהרגע שנולדים לנו ילדים, ומשם זה הולך ומתדרדר (: אם אתם קוראים את הפוסט הזה כנראה שהבנתם שהזוגיות לא תתנהל מעצמה והגיע הזמן לעשות משהו עבור עצמכם. צעד ראשון הוא להסכים על כך ולפנות זמן לעצמכם.

2. זמן זוגי - תתחילו בלפנות לכם עשר דקות השבוע, (תרשמו לכם פגישה ביומן ששניכם תתפנו ותתכוונו אליה) לאחר שהילדים ילכו לישון או יצאו. שבו יחד על הספה (שניכם באותה ספה כמובן!) תתנו ידיים, תסתכלו אחד לשניה בעיניים (גם אם זה קצת מביך או מצחיק בהתחלה) ותנסו להיזכר במי התאהבתם. תגלו אחד את השניה מחדש ותהנו אחד מחברת השניה, ללא מילים, במשך 2 דקות.

3. שינוי קטן בהתנהלות - כל יום, בשבוע הקרוב, כאשר אחד מכם נכנס הביתה, לפני התלונות, הקיטורים וחלוקת המטלות, תברכו אחד את השניה בחיוך ובנשיקה, גם אם היה לכם יום קשה ורק בא לכם להיסגר בחדר או להכנס למקלחת. בנוסף, תעצרו ותתעניינו בשלומו של השני (אולי ירגיש לכם מוזר ומאולץ בהתחלה אבל אלה הדברים הקטנים שחשובים). זה יאפשר לכם להתנתק רגע מהיום שעבר עליכם בעבודה או בבית, להסתנכרן ולהחליט באיזו אווירה אתם רוצים להתחיל את החלק הנותר והחשוב של היום, החלק המשפחתי.

4. דייט - חלק מכם ירימו עכשיו גבה ולא יבינו על מה אני מדברת, כי מי זוכר מתי יצאנו לאחרונה לדייט זוגי? אז הנה ההזדמנות שלכם להחליט שבחודש הקרוב אתם יוצאים לשני דייטים זוגיים. סגרו ביומן מראש, שני תאריכים שמתאימים לשניכם עבור הדייט. לכל אחד מבני הזוג יש הזדמנות להחליט על אופי הפעילות של הערב ולארגן אותה. אל תלחצו! זה לא חייב להיות עכשיו משהו גרנדיוזי, זה יכול להיות משהו שפעם אהבתם לעשות יחד ומזמן לא עשיתם (ללכת לבר לשבת על כוס יין, ללכת לסרט, להצגה, לטייל על חוף הים, טיול אופניים, ספארי לילה ועוד).

במידה והחלטתם לנצל את ההזדמנות ולקפוץ למים, אני רוצה לברך אתכם, אתם צועדים כעת את הצעד הראשון אחד לקראת השניה על מנת לחשב מסלול מחדש לזוגית שלכם. הצעד הזה יביא לקירבה וחיבור מחדש של הקשר הזוגי שלכם ויהוה מודל לחיקוי עבור הילדים שלכם והקרובים אליכם.

מוכנים... היכון, צאו לדרך!

שבוע נפלא

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page