top of page
פוסטים נבחרים

זוגיות...זוגיות...זוגיות


כל שבוע אני מבינה מחדש כמה כדאי וצריך לתחזק את הזוגיות על מנת שבאמת נוכל לחיות חיים מלאים, מאושרים, עם המון אהבה, פרגון, תמיכה ובטחון.

זוגיות היא העוגן, הבסיס, זאת שמאפשרת לנו לעבור את כל אתגרי החיים יחד בצורה הרבה יותר טובה ומחזקת אם יודעים לנהל אותה נכון....

לא מספיק לאהוב, לראות שעל פני השטח הכל בסדר, הכל מתפקד כביכול. על מנת להגיע לאושר האמיתי דרושה עבודה מתמדת, לא לוותר לעצמינו, לא להגיד שהכל בסדר, למרות שבתוכנו מרגישים שמשהו השתנה. למה להסתפק בבסדר כשאפשר יותר?

אז כן, זה דורש תשומת לב, הקשבה נדירה לתחושות שלנו, לא להשתיק את הקול הפנימי שחש שמשהו קורה, לראות שמשהו מתחיל להשתנות, כי ממש קשה לתפוס את זה בהתחלה, והדרך למטה יכולה להיות מאד מהירה וחבל!

אנחנו עובדים כל כך הרבה שנים על מנת למצוא את הזוגיות הטובה ביותר עבורנו, למה קשה לנו כל כך להשקיע ולעבוד עבורה כשהיא כבר קיימת.... למה אנחנו לא מוכנים לשמור ולשמר אותה, להפוך אותה ליותר פתוחה, יותר מקרבת יותר מעמיקה.

למה תמיד צריך להגיע למשבר בשביל להבין שעכשיו זה הזמן להשקיע בזוגיות אחרת זה יהיה מאוחר מדי?

אני רוצה להזמין אותך, כל אחד ואחת מכם, שיקרים לליבי, להשתתף בסדנת הזוגיות שלנו, שלא סתם נקראת "כוונון מיתרי הזוגיות", כי לפעמים זה כל מה שצריך אם עושים את זה בזמן.

בואו לחוות מסע זוגי קסום, שיאפשר לכם זמן איכות זוגי (שהרבה לא מאפשרים לעצמם בכלל), להכיר יותר לעומק את הרצונות של עצמנו ובני זוגנו, ללמוד איך לחיות בקירבה, בפתיחות באהבה ולא בבדידות בתוך הזוגיות.

חוה, שותפתי המדהימה, ואני מעבירות את הסדנא קצת יותר משנה, וככל שעוברת עוד סדנא ועוד סדנא אני מבינה יותר ויותר כמה אנשים מוכנים לעשות עבודה עבור הזוגיות שלהם וזה מרגש אותי כל פעם מחדש. השאלה שאנחנו תמיד שואלים בסוף מפגש ההכרות זה האם שני בני הזוג רוצים, כי זה מה שחשוב. אם יש רצון משני הצדדים אנחנו כבר נעזור לכם להיפרד לכמה ערבים מהפחד, מהשיפוט, מהביקורת, מהציניות ולהכנס לעולם חדש, שיביא לקשר שלכם חזרה את האופטימיות, השמחה, הפתיחות, סקרנות להכיר אחד את השניה יותר לעומק על מנת לצאת מחוזקים יותר כזוג.

הסדנא הבאה מתחילה ב - 8 לאוקטובר וההרשמה כבר החלה! אל תפספסו את ההזדמנות הזאת לעשות משהו עבור עצמכם, עבור הזוגית שלכם והילדים שלכם שחיים במרחב שלכם.

סופ"ש נפלא!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page