top of page
פוסטים נבחרים

נפל לי אסימון - עבודה עם הגוף?

השבוע נפל לי האסימון,

חלק מהותי מעבודת האימון היא עבודה דרך הגוף.

רוב האנשים ששומעים שזה חלק מהאימון מעקמים את האף או שאומרים מה זה השטויות האלה או שפשוט בוחרים לא להתאמן כי זה נראה להם רוחני מדי.

כדי להבין כמה משמעותית העבודה דרך הגוף ניתן להבין זאת דרך החוויה עצמה.

השבוע היתה אצלי מתאמנת שכבר מספר שבועות אני מנסה לעבוד איתה יותר דרך הגוף אבל כל פעם שמגיעים לתחושות היא נתקעת. היא לא רוצה להשאר עם התחושות של הגוף וישר בורחת למקום הורבלי המוכר. כששאלתי אותה מה קורה לה כשאנחנו עובדים עם הגוף, היא ענתה לי שקשה לה להיות עם התחושות הקשות שעולות, זה לא נוח לה ולכן לא רוצה להשאר שם. ברוב הפעמים הבנתי אותה ולאחר כמה שניות היינו עוזבות את תחושות הגוף וחוזרות לדבר. שבוע שעבר היתה לי פריצת דרך אישית דרך הגוף ופתאום חזרה אליי התובנה של החשיבות העליונה בעבודה דרך הגוף. משהו נפתח אצלי והבנתי שזה יעשה גם שינוי באימונים שלי. הבנתי שרק אם נישאר במקום הלא נוח, עם התחושות, נהיה איתם, מבלי לעשות דבר, נשים לב וננשום לתוכם, כל הרגשות הקשים שלנו יתמוססו ואפשר להרגיש את השחרור והנינוחות. באותו שבוע הגיעה אליי אותה מתאמנת, אחרי ששיניתי את מקומות הישיבה בחדר האימון (ה setting), הרגשתי שחדר האימון דורש שינוי על מנת לעשות עבודה עם הגוף. ואכן המתאמנת הצליחה לעשות עבודה מדהימה על הגוף, להיות עם התחושות, להבין איפה זה פוגש אותה בגוף ולמוסס את הרגש שהיה תקוע שם הרבה זמן.

פתאום הבנתי... הבנתי שאני זאת שהייתי תקועה כל הזמן הזה עם הגוף ולא היא, הרי הכל זה ענין של השתקפות בחיים, כאשר קשה לנו עם מישהו או משהו, חשוב לסובב את המראה ולהסתכל על עצמינו ולראות איפה הקושי הזה מתבטא אצלנו.

טיפ לשבוע: תנסו מדי פעם לשים לב כשאתם מתרגזים, כועסים, מתוסכלים או כל רגש אחר עולה, איפה זה מתבטא אצלכם בגוף. תתחילו לזהות את נקודות המפגש עם הגוף כך שלאט לאט תוכלו להבין שכשכואבת לכם הבטן לדוגמא, זה יכול להיות סימן לתסכול שלכם.

תראו ותחוו כמה מענין להבין איך הגוף עובד וכמה אנחנו שולטים עליו (-:

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page