top of page
פוסטים נבחרים

לכוון את חיינו למקום הנכון

מי מכם מרגיש לפעמים שהחיים מתנהלים בפול גז בניוטראל?

שכל היום אנחנו עמוסים ועוברים מפעולה לפעולה אבל עדיין מרגישים שלא מספיקים כלום ובעיקר לא מרוצים.

אחד הדברים שקורים לנו כאשר מרגישים תקיעות בחיים (המקצועיים או האישיים) או שהדברים לא עובדים לנו בדיוק כמו שאנחנו רוצים זה שאנו רצים ישר לתקן, לעשות פעולה אחרת כדי לנסות לשפר את המצב.

לדוגמא ברמה העסקית, אם אנחנו בעלי עסק ואנחנו מרגישים שאנחנו רוצים להגדיל את ההכנסות שלנו או את מעגל הלקוחות שלנו, בדרך כלל ננסה לפעול בדרך שיווקית מסוימת על מנת למצוא פתרון – נפרסם במדיה כזו או אחרת שתגדיל את החשיפה שלנו לקהל היעד, אבל אם זה לא עוזר לנו אז נעבור לערוץ שיווקי אחר, וככה מוצאים את עצמנו עוברים מדבר לדבר, מוציאים הרבה אנרגיות וכסף ולרוב לא מרוצים מהתוצאה וחווים תסכול.

ברמה ההורית, אם אנחנו נתקלים בקושי מול אחד הילדים שלנו, אנחנו מנסים להתנהל מולו בצורה מסוימת, למשל לשוחח עימו על זה, אם זה לא עובד ישר עוברים לטקטיקה אחרת, בדרך כלל זה מגיע בסוף גם להרמת קול ולכעס מה שמביא איתו הרבה חוסר אונים ותסכול שלא מצליחים למצוא את הדרך הנכונה. בסופו של דבר אנו מרגישים שהדברים יוצאים משליטה ואנו לא מצליחים להתנהל בדרך שבה רצינו והתוצאות הרצויות לא מגיעות, אם כבר להיפך תחושת התקיעות וחוסר האונים שלנו גדלה.

אחד הדברים הכי חשובים שכדאי לנו לבדוק כאשר משהו לא מצליח לנו הוא ההיפך ממה שאנחנו חושבים!

לעצור... לשחרר רגע את הכל!

להפסיק את המירוץ המטורף הזה אחר פתרון ועוד פתרון, תוצאה ועוד תוצאה.

ברגע שנלמד לעצור, לשהות רגע עם עצמנו ולשאול כמה שאלות פשוטות ולחזור לבסיס, נוכל להתכוונן מחדש ולהבין לאן אנחנו בעצם רוצים להגיע, מה בעצם המטרה שלנו. מרוב פעולות אנחנו שוכחים הרבה פעמים למה התחלנו את כל התהליך הזה, מה המטרה שלנו בכלל, יוצאים מכלל איזון ותוך כדי מאבדים את הידיים והרגליים. היכולת למצוא את האיזון שלנו חזרה להבין מה היעדים המדויקים שאליהם אנחנו רוצים להגיע, לשאול את עצמנו האם המטרות אולי השתנו עם הזמן, כי גם אנחנו משתנים, הילדים שלנו מתבגרים, העסק שלנו עובר תהליכים ואולי דרוש חידוד ודיוק מסוים על מנת לעלות חזרה על המסלול הכי נכון עבורנו כרגע, זה מה שיחזיר אותנו לעצמנו ויעזור לנו להשיג את היעדים שלנו ולהגשים את החלומות שלנו כדי לנהל את החיים בצורה הכי נינוחה ונכונה עבורנו.

הבקשה שלי אליכם היא לא לוותר על עצמכם או על החלום שלכם אלא אולי פשוט הגיע הזמן לדייק אותו (-:

על תחשבו שככה החיים כנראה "צריכים" להתנהל כרגע, אל תתנו לשגרה ולהרגלים שלנו לנצח כי הכל תלוי בנו!

כל פעם שאתם מרגישים תקועים, תבחרו מחדש את המסלול שלכם, תוודאו שדייקתם את עצמכם כי כנראה זזתם קצת הצידה וזלגתם למסלול צידי ואתם צריכים לנער מעליכם את הדפוסים ולשאול את עצמכם מחדש מה אני רוצה, לאן פני מובלות ואיך אני יכול למצוא את הדרך שלי להגיע לשם.

אני כאן עבורכם

ואוהבת אתכם מאד!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page