top of page
פוסטים נבחרים

מי רוצה למצות את החיים?


הידעתם שאנחנו אחראים לחיינו ולדרך שבה נחיה אותם?

כדאי לנו להזכיר לעצמנו, כל בוקר שאנחנו קמים מהמיטה, שאנחנו אלה שמחליטים איך להתחיל את היום שלנו, איך להתייחס לסביבה שלנו; לבני הזוג, הילדים, החברים, המנהלים, העובדים, הלקוחות והספקים שלנו והדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות הוא להתכוונן לזה, להחליט מי אנחנו רוצים להיות היום, איך אנחנו רוצים שהצד השני יראה אותנו ולבחור. אנחנו שוכחים לפעמים לעצור לרגע ולומר לעצמינו איך אנחנו רוצים שהיום הזה יראה על מנת שאנחנו ננהל אותו ולא שהוא ינהל אותנו.

במהלך היום אנחנו עושים המון החלטות, חלקן מבלי לשים לב אפילו. הדבר שחשוב שנזכור הוא שבכל החלטה כזאת אנחנו נתקלים בצומת ויש לנו ברירה, יש לנו את היכולת להחליט מה אנחנו רוצים. נכון שההחלטה שלנו היא לא תמיד מודעת ולעתים לוקחת פחות מכמה שניות, אך היא עדיין החלטה שאנחנו בחרנו לקחת.

אם נתחיל להיות מודעים ולתרגל יהיה לנו יותר קל לקחת אחריות על החיים שלנו ולנהל אותם כראות עינינו ופחות להשתמש בתירוצים של "זה המצב", "זה לא תלוי בי", "הוא לא בסדר" ועוד.

אני מאמינה שהמהות שלנו היא של שמחה ואהבה.

נסיון החיים וטראומות שאנחנו חווים במהלך חיינו מכרסמים לעתים במהות הזאת וגורמים לנו לחשוב שהמהות נעלמה. אנחנו מתחילים להתנהל ממקום של הישרדות ופחד ומתנהגים בעצבנות, בכעס ובקנאה ובסופו של דבר זה פוגע רק בנו. אנחנו אומרים לעצמנו שההתנהגות שלנו היא כתגובה לאחר וכך מתרצים אותה, אבל האמת היא שאנחנו אחראים למרחב שלנו ומחליטים מה להכניס בו, ללא קשר לאחר. אנחנו יכולים להחליט איך כל שיחה תתנהל ומי אנחנו רוצים להיות בה, לא משנה מה האחר מביא למרחב הזה. אם אנחנו החלטנו להשאיר את המרחב נקי, זה מה שיהיה.

היכולת להיות אותנטי, אחראי, לעצור, לנשום ולהחליט מי אני רוצה להיות בכל רגע נתון הוא מודל השראה לסביבה שלנו, לילדים שלנו וגורם לאחרים לראות שזה אפשרי. זה מאפשר לאחרים להוריד את המסכות, להשתחרר ולהתנהל מולנו במהות שלהם באהבה ובשמחה מה שיביא לתוצאות טובות יותר לכולם.

בואו נהיה הראשונים לחייך, לפרגן, לומר מילה טובה לאחר. כולנו כמהים לאהבה ולפרגון וזה מאפשר לנו להתמלא באנרגיות חיוביות ולהיות יותר מכילים בעולם הזה.

אבל.....על מנת לחיות את החיים שאתם רוצים, תתחילו לקחת אחריות, לתת דוגמא לאחר ולא לחכות שהוא יהיה הראשון, לא להכנע לפחד אלא לחשוב כל הזמן מי אנחנו רוצים להיות ואיך אנחנו רוצים שזה יבוא לידי ביטוי.

בואו נעזור אחד לשניה ובעיקר לעצמנו לחזור למהות!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page