top of page
פוסטים נבחרים

מה זאת הוויה ולמה היא כל כך משפיעה על התוצאות שלנו בחיים?

המורה שלי, נטלי בן דוד, אומרת שיש לנו 15 שניות לנהל את ההוויה שלנו לפני שהרגש או האוטומט שלנו משתלטים עליה. 15 שניות לעצור, לשאול את עצמנו ולהחליט מי אנחנו רוצים להיות באינטראקציה הנוכחית, כאן ברגע הזה ממש.

מאחר ורובנו לא עושים זאת (בעיקר כי אנחנו לא מתורגלים), יש הרבה פעמים פער בין מה שרצינו שיקרה במציאות לבין התוצאות שלנו בפועל, וחבל.

ברגע שנבין כי התוצאות שלנו הן ההשתקפות של ההוויה שלנו ולא להיפך נדע שאין לנו מנוס מלהתחיל לתרגל אותה.

אני רוצה לתת לכם דוגמא שתבהיר לכם מה הכוונה; אם אני חוזרת הביתה מיום עבודה ארוך, מעצבן ומעייף, אני אביא את האווירה הזאת לתוך ביתי. זה ישפיע על האינטראקציות שלי עם כל בני הבית מהשניה שבה פתחתי את הדלת. אבל.... אם אני יעצור 15 שניות לפני שאני פותחת את הדלת, אנשום רגע ואשאל את עצמי, מי אני רוצה שהילדים ובן הזוג שלי יפגשו עכשיו, איך אני רוצה שהחלק השני של היום שלי יראה, ללא קשר למה קרה לי בעבודה, זה מאפשר לי לבחור מחדש איך להכנס בדלת הזאת. אני יכולה לבחור להנות מהזמן איכות המשפחתי שנותר לי (כי גם ככה אין לי הרבה ממנו) ולהכנס בדלת עם חיוך וכמיהה לבלות את הזמן הזה בצורה הטובה ביותר.

מה שחשוב הוא שזה תלוי רק בי!

אז פעם הבאה שאתם מגיעים הביתה, עיצרו רגע לפני שאתם נכנסים בדלת! חשבו מי בא לכם להיות עכשיו על מנת לכוון את ההוויה שלכם בהתאם ורק אז תפתחו את הדלת ותראו כמה זה ישנה את האינטראקציה שלכם עם כל הסובבים אתכם.

יום נפלא!

שירלי כנעני

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page